diumenge, 1 de gener del 2017

NO DIGUIS MAI JO MAI

Doncs jo ho tenia molt clar... a mi mai m'han agradat els tatuatges.. Bè, com a obra d'art potser sí. N'hi ha molts que són obres mestres. Però jo no em pensaba fer mai cap! ...  Fins que la meva filla gran em va proposar fer-nos un igual les dues.  Llavors allò que tenia tan clar, es va ensorrar...
Per amor, per aquell vincle que només tenim mares/pares i filles/fills, vaig modificar el meu pensament.  Ahir, darrer dia de l'any, com a darrera bogeria del 2016, ens vam fer el tatuatge.

Símbol del vincle que ens uneix i símbol també de totes les dones que han portat, porten o podrien portar la vida dins seu, vam fer-nos el següent tatuatge:


Ara, m'he d'acostumar a viure amb ell. De moment encara em veig estranya, però ja forma part de mi per sempre.

Per això, ja sabeu... no digueu mai jo mai...
Feliç Any Nou!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada